آرایش

آرایش صورت

آرایش

آرایش صورت

آرایش چشم ابرو صورت

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

 

یک خبر خوب برای شما اینکه متخصصین، صورت ۱۵۰ خانم را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسیدند که صورت “بد فرم” وجود خارجی ندارد. در واقع باید گفت برای هر نوع صورتی، مدل ابروی خاصی مناسب است.

 

مدل ابرو می تواند سیمای شما را تغییر دهد. به مثال زیر دقت کنید :

در عکس زیر، یک صورت کشیده و بلند، با ۲ مدل ابروی مختلف دیده می شود. کدام مدل ابرو به این صورت بیشتر می آید؟

 

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

بله درست است. صورت کشیده و بلند، با مدل ابروی تخت، کوتاه تر به نظر می آید.

یک خبر خوب برای شما اینکه متخصصین، صورت ۱۵۰ خانم را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسیدند که صورت “بد فرم” وجود خارجی ندارد. در واقع باید گفت برای هر نوع صورتی، مدل ابروی خاصی مناسب است.

  • ۰
  • ۰

کبد مثل نیروگاه بدن است و کارهای اساسی زیادی را برعهده دارد. این کارها شامل تولید پروتئین، کلسترول و صفراست که درنهایت به ذخیره‌ی انواع ویتامین ها و مواد معدنی و کربوهیدرات منجر می‌شود. کبد مواد سمی مانند الکل، داروها و موادی را که در طی سوخت‌و‌ساز تولید شده‌اند، تجزیه می‌کند. برای همین سلامتی بدن به سالم نگه داشتن کبد بستگی دارد. این مقاله مواد مفید برای کبد را به شما معرفی می‌کند.

  • ۰
  • ۰

غذاهای سالم و مفید برای قلب:

با اینکه مرگ ناشی از حملات قلبی در طول سال های اخیر کاهش یافته است اما هنوز هم می‌تواند جان افراد زیادی را تهدید کند. خوشبختانه روش‌های زیادی برای پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی عروقی وجود دارد که در این میان سکته و حملات قلبی نیز قرار دارد. واضح است که خوردن مواد غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی می‌تواند تفاوت زیادی در شرایط فرد ایجاد کند.

برای اینکه بتوانید خود را سالم نگه دارید باید مواد غذایی زیر را در رژیم غذایی خود بگنجانید.


سالمون:

مواد مفید برای قلب

ماهی سالمون و سایر ماهی‌هایی که اسیدهای چرب سالم دارند بهترین ماده برای افزایش سلامت قلب محسوب می‌شوند. این موضوع به خاطر محتوای اسید چرب امگا ۳ است که در این مواد یافت می شود. مطالعات مختلف نشان می‌دهد که این اسید چرب قادر است خطر ابتلا به اریتمی و سایر بیماری‌های قلبی را کاهش دهد.

انجمن قلب آمریکا توصیه می‌کند ماهی سالمون و سایر ماهی‌های حاوی اسیدهای چرب سالم هفته‌ای دو بار مصرف شود. اسیدهای چرب امگا ۳ در مکمل های غذایی نیز موجودند.

  • ۰
  • ۰

خواص فلفل

فلفل‌ها مجموعه‌ای از مواد مغذی و ویتامین‌هاست که طعمی خوشمزه به غذاهای مختلف می‌افزاید. با ما در این مقاله همراه شوید تا دریابید که چرا باید از قدرت فلفل برای تقویت سلامت خودتان استفاده کنید.

  1. مملو از ویتامین‌ها

فلفل دلمه مملو از ویتامین‌های گوناگون شامل ویتامین A، اکثر ویتامین های B و ویتامین C، E و K می‌باشد. تمام این مواد مغذی از بدن در برابر عملکردهای مختلف از جمله لخته شدن طبیعی خون تا تنفس سلول محافظت می‌کند.

  • ۰
  • ۰

درد یک موضوع شخصی است. آزمایش خون یا اسکن نمی تواند وجود درد و حسی که در شما وجود دارد را تشخیص دهد. چیزی که ممکن است درد یک فرد را تسکین دهد ممکن است در شما کارساز و مفید نباشد. این موضوع بدین خاطر است که درد در همه افراد یکسان نیست.

همانند حس گرمی یا شادابی، درد چیزی است که در مغز و بر اساس اطلاعات حسی که از بدن دریافت می‌کند ایجاد می شود. فاکتورهای زیادی تعداد دردهایی که توسط مغز دریافت می شود را تحت تاثیر خود قرار می دهد. اضطراب، خستگی و حتی انتظار درد می تواند این حس را افزایش یا کاهش دهد.

روش های زیادی برای تسکین درد وجود دارد. بیشتر این روش ها هیچ ارتباطی با مصرف قرص های مسکن ندارند. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.