آرایش

آرایش صورت

آرایش

آرایش صورت

آرایش چشم ابرو صورت

  • ۰
  • ۰

 رنگ مناسب برای رژ لب

انتخاب یک رنگ مناسب نیز به همان اندازه نحوه رژلب زدن مهم است، برای مثال شما می توانید همیشه از رژلب قرمز استفاده کنید، به شرط آن که یک سایه مناسب برای آن انتخاب کرده باشید، اگر شما دختری دارای پوستی با زمینه صورتی هستید با انتخاب رژلب قرمز گیلاسی عالی به نظر خواهید رسید، اگر دارای پوستی با زمینه زیتونی هستید از رژلب قرمز استفاده کنید، رنگ های قرمز پررنگ برای دختران با پوست تیره عالی هستند.

 

انتخاب رنگ رژ لب

انتخاب رنگ مناسب رژ لب بر اساس رنگ پوست

اگر در انتخاب گیج شدید به رنگ طبیعی لب های خود دقت کنید و سایه ای تیره تر از رژلب خود انتخاب کنید، این امر کاملا خوب جواب می دهد.

اگر شما دارای پوستی بسیار روشن هستید، از رنگ های هلویی ،مرجانی روشن و صورتی برای رژلب خود استفاده کنید و از رنگ های قهوه ای دوری کنید.

اگر دارای تن پوستی متوسط هستید، از رنگ های ارغوانی روشن ،سرخ و توتی(به رنگ توت فرنگی) برای رژلب استفاده کنید و از رنگ های قرمز روشن دوری کنید.

برای پوست های تیره و یا سیاه بهترین سایه رژلب شکلاتی و قرمز است.

همانطور که رنگ رژلب تان را انتخاب میکنید به آرایش چشم هایتان نیز دقت کنید، اگر آرایش چشمی سنگین دارید هرگز از رژلب تیره استفاده نکنید، برای این که رژلب قرمز بزنید باید آرایش چشمی تان نیز روشن و کاملا لایت باشد.

  • ۹۸/۰۶/۱۵
  • hamid karimi

رنگ مناسب رژ لب

رژلب زدن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی